Постачальник електричної енергії для непобутових споживачів по всій Україні.
0 800 300 665
Замовити дзвінок
Про компанію
  • Структура компанії
  • Вакансії
Постачання електричної енергії
  • Укласти договір
  • Тарифи та варіанти оплати
  • Комерційна пропозиція
  • Інформація для споживача
  • Звіти
Постачання природного газу
Підтримка клієнтів
  • Пропозиції або скарги
  • Питання-відповіді
Новини
Контакти
    Питання і відповіді
    • Про компанію
      • Назад
      • Про компанію
      • Структура компанії
      • Вакансії
    • Постачання електричної енергії
      • Назад
      • Постачання електричної енергії
      • Укласти договір
      • Тарифи та варіанти оплати
      • Комерційна пропозиція
      • Інформація для споживача
      • Звіти
    • Постачання природного газу
    • Підтримка клієнтів
      • Назад
      • Підтримка клієнтів
      • Пропозиції або скарги
      • Питання-відповіді
    • Новини
    • Контакти
    • Мій кабінет
    • 0 800 300 665
    01135, м.Київ,
    вул. Златоустівська 23А літ. "М", другий поверх

    01135, м.Київ,
    вул. Златоустівська 23А літ. "М", перший поверх

    office@ezt.org.ua
    • Facebook
    • Головна
    • Підтримка клієнтів
    • Питання та відповіді

    Питання і відповіді

    Перелік питань Енерго Збут Транс

    • Загальні питання
    Як підключитися до ТОВ «Енерго Збут Транс»?

    Для того, щоб стати споживачем постачальника електричної енергії ТОВ «Енерго Збут Транс» Вам потрібно:

    • мати підписаний договір з оператором системи розподілу та отримати EIC-код точки комерційного обліку (точки розподілу);
    • обрати тариф, згідно діючої комерційної пропозиції;
    • заповнити заяву приєднання та прогнозовані обсяги постачання електричної енергії для ТОВ «Енерго Збут Транс», направити скановану копію на електронну адресу office@ezt.org.ua і оригінал Укрпоштою на адресу: 01135, м.Київ, вул. Златоустівська 23А літ. "М"
    Як змінити постачальника електричної енергії?

    У разі переходу споживача до ТОВ «Енерго Збут Транс» від іншого постачальника електричної енергії, споживач повинен:

    • направити лист-повідомлення на адресу свого діючого постачальника електричної енергії про намір перейти до ТОВ «Енерго Збут Транс» за 21 день до початку розрахункового періоду;
    • провести остаточний розрахунок з діючим постачальником електричної енергії;
    • отримати підтвердження від ТОВ «Енерго Збут Транс» про приєднання;
    • обрати комерційну пропозицію, заповнити та підписати заяву приєднання, прогнозовані обсяги постачання електричної енергії для ТОВ «Енерго Збут Транс», договір;
    • направити документи на електронну адресу office@ezt.org.ua та оригінал Укрпоштою на адресу: 01135, м.Київ, вул. Златоустівська 23А літ. "М"

    Зміна електропостачальника здійснюється на безоплатній основі. Більше інформації можна дізнатись, перейшовши за посиланням.

    Коли мають бути направлені акти приймання-передачі?
    • До 8 числа поточного місяця ТОВ «Енерго Збут Транс» отримує показники фактичного споживання електричної енергії від операторів системи розподілу за попередній місяць;
    • після підтвердження даних у реєстрах між ТОВ «Енерго Збут Транс» та операторами системи розподілу, формуються акти приймання-передачі товарної продукції;
    • отримати підтвердження від ТОВ «Енерго Збут Транс» про приєднання;
    • акти приймання-передачі товарної продукції направляються споживачам в електронному вигляді на адресу, вказану у заяві приєднання, та відображаються в Особистому кабінеті cпоживача. Строки відправлення зафіксовані у комерційній пропозиції;
    • оригінали актів приймання-передачі товарної продукції направляються Укрпоштою у 2-х екземплярах для підпису.
    Чи можна корегувати прогнозовані обсяги електричної енергії?
    • Прогнозовані обсяги електричної енергії, які надає споживач можна корегувати до 15 числа поточного місяця в сторону збільшення або зменшення.
    • коригування може бути надіслано у паперовому вигляді, з дублюванням на електронну адресу відповідного менеджера, або за допомогою сервісу «надання та коригування обсягів споживання» в Особистому кабінеті споживача.
    Чи потрібно розривати договір із діючим постачальником при переході на Енерго Збут Транс?

    Перехід до нового електропостачальника не є умовою для розірвання договору з чинним постачальником. Споживач може мати декілька укладених договорів з постачання електричної енергії, згідно діючого законодавства. Однак, тільки один постачальник може здійснювати постачання електроенергії протягом одного розрахункового періоду.

    Де можна знайти ЕІС-код точки обліку?

    ЕІС-код точки обліку - це персональний ідентифікаційний номер, який складається із 16 символів та починається з 62z____, що присвоюється точці комерційного обліку (лічильнику). Присвоєння ЕІС-коду є обов’язковим та безоплатним. Знайти персональний ЕІС-код можна у договорі про розподіл електричної енергії або у договорі з діючим постачальником.

    Які існують форми оплати за електричну енергію?

    Детальну інформацію про можливі форми оплати ви можете переглянути в комерційних пропозиціях. Непобутові споживачі мають можливість здійснювати оплату за електричну енергію за наступними умовами:

    • попередня оплата 100% вартості заявлених (прогнозованих) обсягів споживання електричної енергії;
    • оплата за фактично спожиту електричну енергію за кожний попередній місяць;
    • планові платежі у розмірах 40/30/30.
    За якими показниками клієнти розподіляються на групи «А» та групи «Б»?

    Група «А» – це підприємства, обладнані автоматизованими системами зчитування даних електроспоживання. Найпоширенішими з них є АСКОЕ, ЛУЗОД, АСЗД, які гарантують автоматичне щодобове чи погодинне зчитування показників та передачу сформованих погодинних даних комерційного обліку до ОСР.

    Група «Б» – це підприємства, площадки вимірювання яких не мають автоматизованих систем зчитування показників.

    Які умови постачання електричної енергії для юридичних осіб?

    Постачання електроенергії юридичним особам здійснюється за наступних умов:

    • наявність діючих договорів: Про розподіл електричної енергії, про передачу електричної енергії та безпосередньо договір з постачальником;
    • доступ енергопостачальника до мереж оператора системи розподілу та можливість продажу електричної енергії на території діяльності ОСР;
    • об’єкт споживача має підключення до мереж ОСР згідно чинного законодавства;
    • відсутня заборгованість за постачання електроенергії або за надання послуг системи розподілу/передачі.
    Не знайшли відповіді на своє запитання?
    Зв'яжіться із нами, і ми надамо необхідну інформацію.
    Задати питання
    • Пропозиції або скарги
    • Питання-відповіді

    Чому саме Ми?

    • Ми - один з найбільших за обсягами постачальників електричної енергії непобутовим Споживачам;
    • Постачаємо електричну енергію підприємствам по всій території України;
    • Пропонуємо індивідуальний підхід до кожного Споживача;
    • Закріплюємо персонального менеджера за кожним нашим Споживачем;
    • Маємо прозору ділову активність;
    • Пропонуємо гнучкі умови співпраці саме для Вашого бізнесу.

    Про компанію
    Структура компанії
    Вакансії
    Послуги
    Пропозиції або скарги
    Питання-відповіді
    Споживачу
    Комерційна пропозиція
    Укласти договір
    Інформація для споживача
    Новини
    Будьте завжди в курсі
    Залишайтеся на зв'язку
    Контакти

    0 800 300 665
    Пн. – Чт.: з 8:30 до 17:30
    Пт.: з 8:30 до 16:15
    Обідня перерва: з 12:30 до 13:15
    Вихідні дні: субота, неділя
    01135, м.Київ,
    вул. Златоустівська 23А літ. "М", другий поверх

    01135, м.Київ,
    вул. Златоустівська 23А літ. "М", перший поверх

    office@ezt.org.ua
    © 2022 Всі права захищено.